Свети Николе, 11.01.2021
Институтот за инженерска економија и Меѓународен Славјански Универзитет „Г. Р. Державин“ организираат стручна онлајн работилница на тема „Невромаркетинг“.
Работилницата ќе се одржи онлајн преку платформата Zoom на 28 јануари со почеток од 18:00 часот. Предавач на работилницата ќе биде проф. д-р Сашо Манасов, одличен познавач со теоретско и практично знаење и учество во истражувања за невромаркетинг, и креатор и менаџер на лабораторија за невромаркетинг на МСУ „Г. Р. Державин“.
Дополнително сите учесници добиваат:
-Сертификат за учество и
-Печатено издание – книга „СОВРЕМЕН НЕВРОМАРКЕТИНГ – потрошувачка неврологија: однесување на потрошувачите од перспектива на мозокот“ (колор издание, 150 страници). Изданието ќе биде испратено на учесниците по пошта, по одржување на работилницата.
НЕВРОМАРКЕТИНГ–револуционерно поле на маркетинг истражувања: потрошувачка неврологија која го проучува мозокот (софтвер кој интегрира и синхронизира повеќе биометриски сензори кои овозможуваат увид на човечки психо-физиолошки појави) за да го предвиди однесувањето и донесувањето одлуки на потрошувачите.
Пријавување и котизација
Пријавувањето се прави на sasho.manasov@msu.edu.mk или на 076 499 577.
Котизација: 2.490 денари по лице. За пријавени тројца или повеќе учесници од исто правно лице следува по 20% попуст по лице.
Примач:
Институт за инженерска економија;
жиро сметка: 200002690444081 (Стопанска банка);
со назнака „За работилница невромаркетинг“.